Case

Arla – Baby And Me

Koncept

Udfordring

I forbindelse med afholdelsen af det årlige event “A Walk In The Park” ønskede Arla Foods og deres reklamebureau, at øge opmærksomheden på deres tilstedeværelse i både Aarhus og København med deres sub-brand “Baby And Me”.

Løsning

I samarbejde med Arlas reklamebureau, sammensatte vi to hold af 5 mellemstore instagram influenter, som hver skulle dække enten Aarhus eller København.

Eftersom “Baby And Me” er målrettet små børn og babyer, var det et krav i udvælgelsen, at alle influenter havde et barn i alderen 1-4 år, som kunne interagere med produktet, og indgå naturligt i content.

Media

Instagram

Highlights

10

Influencer

553.987

Impressions

457.637

Reach

2.272

Engagement

100

Published Content

0

Clicks

Content

Sådan kommer vi i gang

Få et uforpligtende udkast på hvordan vi vil kunne hjælpe din virksomhed med at skabe resultater.

Lad os tage en snak

Få et gratis og uforpligtende opkald