Case

Arla – Baby And Me

Koncept

Udfordring

I forbindelse med afholdelse af det årlige event “A Walk In The Park” ønskede Arla Foods og dets reklamebureau at øge opmærksomheden på deres tilstedeværelse i både Aarhus og København med deres sub brand “Baby And Me”.

Løsning

Sammen med Arlas reklamebureau sammensatte vi to hold af 5 mellemstore instagram influenter som hver skulle dække Aarhus og København.

Eftersom “Baby And Me” er henvendt småbørn og babyer var det et krav i udvælgelsen at alle influenter havde et barn i alderen 1-4 år, som kunne interagerer med produktet og indgå i deres content.

Media

Instagram

Highlights

10

Influencer

553.987

Impressions

457.637

Reach

2.272

Engagement

100

Published Content

10

Clicks

Content

Sådan kommer vi i gang

Få et uforpligtende udkast på hvordan vi vil kunne hjælpe din virksomhed med at skabe resultater.

Lad os tage en snak

Få et gratis og uforpligtende opkald